Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka

Nobel Akademik Yayıncılık

Liste Fiyatı :
100.00 
TL
Orion Kitabevi Fiyatı :
85.00
TL

Hemen Al

Adet
+
-

Sepete At

Tedarik Süresi 1 İş Günüdür.
ISBN
: 9786254175671
Basım Tar.
: 2022
Baskı No
: 1
Basım Yeri
: Türkiye
Syf Sayısı
: 470
Kağıt Tipi
: 2. Hamur
Ağırlık
: 470.00 gr
Cilt
: Ciltsiz
Ebat
: 13.00 cm x 21.00 cm
Kitap No
: 789377

%15
İndirim

Marka, işletmelerin tanınırlığının ve bilinirliğinin sağlaması amacıyla kullanılan bir öge iken pazarlamanın çehresinin değişmesi ile birlikte kazandığı kişilik ile işletmelere katma değer sağlayan ana unsur hâline gelmiştir. Günümüz teknolojik gelişmeleri, markaların dijital platformlarda tüketiciler ile tam zamanlı olarak online etkileşime geçme fırsatını sunmuştur. Dijital marka yönetimi; tüketici ile marka arasında dolaylı ve doğrudan etkileşime geçme politikalarının bir bileşimidir ve dijital ortamda marka bilinirliğinin arttırılmasına yönelik tüm faaliyetleri içermektedir. Bu kitapta, dijital uygulamaların pazarlama ve marka üzerindeki etkisi ve önemine ilişkin farklı perspektiflerden konular ele alınmıştır. Bu kitap ile marka literatürünün değişiminin anlatılması ve dijitalleşme serüveninde markalara yol gösterilmesi amaçlanmıştır.


 
 
 
 
Çağatan Taşkın Tarafından Yazılan Diğer Eserler
Aynı Kategoride Öne Çıkanlar
Nobel Akademik Yayıncılık Tarafından Basılan Diğer Eserler
Bu Kategoride En Çok Tercih Edilenler
Yaradılış Bilimseldir
73,00 TL
69,35 TL
%

5

Evrim
78,00 TL
74,10 TL
%

5

Dünyada Bir Tuhaflık Var
11,11 TL
10,55 TL
%

5