Dijital Ortamda Marka İletişiminde Fayda-Zarar Ekseni: Vaka Analizleri

Kriter Yayınları

Liste Fiyatı :
45.00 
TL
Orion Kitabevi Fiyatı :
42.75
TL

Hemen Al

Adet
+
-

Sepete At

Tedarik Süresi 3 İş Günüdür.
ISBN
: 9786258012378
Basım Tar.
: 2021
Baskı No
: 1
Basım Yeri
: Türkiye
Syf Sayısı
: 134
Kağıt Tipi
: 2. Hamur
Ağırlık
: 134.00 gr
Cilt
: Ciltsiz
Ebat
: 13.50 cm x 21.00 cm
Kitap No
: 780910

%5
İndirim

Francis Bacon 'Bilgi güçtür' der. İçinde bulunduğumuz iletişim çağında sadece bilgiye ulaşmak değil, ona 'en hızlı' biçimde ulaşmak gücümüzü belirlemektedir. Bugün bilgiye en hızlı ulaşan, en hızlı dönüşebilen ve çağın gerekliliklerine en hızlı uyum sağlayabilenler başarı yolunda ilerleme imkanı bulacaktır.

'Kuramsız uygulama, uygulamasız kuram düşünülemez' fikrinden hareketle hayata geçirilen bu eser, kuram ve uygulamayı sentezleyen akademisyenleri bir araya getirme fikriyle olgunlaştı. Salt teorik bilgilere değil, teorik bilgilerin markalar üzerindeki uygulamalarının analizlerine yer vererek okuyucusuna farklı bir perspektifi taşıma amacıyla bir yol haritası belirledi. Bu çalışma, spor, eğitim, hizmet sektörü, otomotiv sektöründen seçilen örneklerin ve itibarı yönetmenin izini sürerek bu alanları odak olarak belirledi. Vaka analizleri aracılığıyla büyük resmi belki daha kapsamlı, daha anlaşılır, daha farklı okuma biçimleri ile çizerek hedef kitleye ulaşmasını sağlamak amacıyla misyonunu tamamlamayı seçti.

Bu kitabı okurken, Charles Darwin'in 'Daha zeki ya da güçlü olanlar değil, değişime en fazla ayak uyduranlar ayakta kalır' sözü rehberliğinde dijital ortamda markaların fayda/ zarar eksenindeki dengesine hep birlikte tanık olacağız.


 
 
 
 
Arzu Kızbaz Tarafından Yazılan Diğer Eserler
Aynı Kategoride Öne Çıkanlar
Kriter Yayınları Tarafından Basılan Diğer Eserler
Bu Kategoride En Çok Tercih Edilenler
Nöropazarlama
18,52 TL
17,59 TL
%

5

Değer Odaklı Satış
38,00 TL
36,10 TL
%

5

Kurumsal Pazarlama
55,00 TL
46,75 TL
%

15

Reklamı Anlamak
70,80 TL
67,26 TL
%

5