İşletmelerde İç Müşteri Memnuniyeti Ölçülmesi ve Yönetimi

Roma Yayınları

Liste Fiyatı :
15.00 
TL
Orion Kitabevi Fiyatı :
7.50
TL

Hemen Al

Adet
+
-

Sepete At

ISBN
: 9789756349123
Basım Tar.
: 2004
Baskı No
: 1
Syf Sayısı
: 224
Ebat
: 14,5x21,5
Kitap No
: 150712

%50
İndirim

Orion Kitabevi | Hukuk, Ekonomi, İşletme, Mühendislik, Siyaset, Roman ve Birçok Alandaki Kitap Bir Arada…
&
︻İşletmelerde İç Müşteri Memnuniyeti Ölçülmesi ve Yönetimi︻ | Muhsin Halis

İşin nasıl daha iyi yapılacağını açıkça tanımlayan, bu konuda gerekli bilgi ve desteği sağlamakta gecikmeyen, işgörenlerin çalışma alanlarını etkileyecek bir karar vermeden önce onlara fikirlerini soran yöneticilerin varlığının en büyük bir tatmin kaynağıdır.
Aslında burada çalışanlara sunulan iyi çalışma olanaklarından öte, onların dar sınırlarla çevrili küçük dünyalarından rutin ve sıradan ilişkilerin yabancılaştırdığı metafizik yönlerini aydınlatan bir ışıktır.
Modern bütün insanların karşı karşıya bulunduğu sınırlı teknolojilerle çevrili monoton hayat şartları bireylerin mutluluğunu resimlendirmek için yeterli altyapıyı verememektedir.
Teknolojinin mahiyetinden koparmaya çalıştığı insan aslından hala kendi fıtratıyla bir bilmecedir. Günlük ilişkilerde izlenebilen sadece aysbergin görünen kısmıdır. Oysa su içinde kalan gizli yön hep keşfedilmeyi bekleyen büyük potansiyel bir güçtür.


 
 
 
Muhsin Halis Tarafından Yazılan Diğer Eserler
Aynı Kategoride Öne Çıkanlar
Roma Yayınları Tarafından Basılan Diğer Eserler
Bu Kategoride En Çok Tercih Edilenler
İşletme
24,00 TL
12,00 TL
%

50

Kalkınma Ajansları
17,00 TL
13,60 TL
%

20